• 17.6.2012
1 komentář
  • 17.6.2012
  • květen až červenec 2013
Zajímavá témata z historie jsme zpracovali ve skupinkách na plachty, jimiž jsme se mohli pochlubit všem dětem na chodbě. Práce děti ohromně bavila a výsledky opravdu stojí za to...
  • 24.1.2014
  • červen až červenec 2013
Na začátku března jsme vyrazili na hory.
Sněhu bylo letos neobvykle málo, a tak rozdělení do družstev proběhlo na louce za hotelem.
Pondělí a úterý jsme prolyžovali na nedalekém Bubákově.
Ve středu jsme navštívili rozhlednu Žalý a Krkonošské muzeum ve Vrchlabí.
Čtvrteční odpoledne jsme strávili krátkou procházkou po okolí a hrami v přírodě.
V pátek jsme navštívili Špindlerův Mlýn, zajezdili si na bobové dráze a zařádili v bazénu. Lanovkou jsme vyjeli na Pláně a pěšky se vrátili do hotelu.
  • březen 2014
V neděli jsme lyžovali a snowboardovali nedaleko penzionu, prozkoumali blízké okolí a večer hráli různé hry a soutěže. V pondělí jsme poprvé pokořili Špičák, tentokrát všichni na lyžích. Večer proběhla soutěž v karaoke.
  • 9.3.2015
Po bezproblémovém příjezdu na místo jsme neváhali a využili poslední paprsky zapadajícího slunce na sjezdovce. Všechny děti se parádně rozjezdily, zkušenější pomáhali začínajícím, přičemž na celý průběh dohlížel tým zkušených instruktorů...
  • 7.3.2015
V úterý byl odpočinkový den, a tak jsme vyrazili na výlet do Harrachova. Zařádili jsme si na bobové dráze, navštívili slavnou sklárnu a také muzeum lesnictví a myslivosti Šindelka. Večer jsme ze sebe pomocí barev vykouzlili různé filmové postavy, nechyběl Avatar, taťka Šmoula, Hulk či Superman.
  • 10.3.2015
  • 9.6.2011
V půlce dubna jsme se vydali na výlet do Máslovic, abychom zjistili, jak se dříve vyrábělo máslo.
Poté jsme seběhli po lesní naučné stezce dolů v Vltavě, kde nás přivítal pan včelař z výzkumného ústavu.
Ukázal nám, jak včelky žijí a co všechno umí postavit a vyrobit. Dokonce jsme zahlédli královnu!
Přívozem jsme přejeli do Libčic, navštívili cukrárnu, pohráli si na hřišti a vlakem se vrátili zpět do Prahy.
  • 16.4.2014
Ráno jsme se převlékli do kostýmů a vyrazili do naší školky. Některé děti byly celý rok hodné, a tak se skoro vůbec nebály. Mikuláš však v knize hříchů našel pár duší, do kterých se s chutí pustili naši čerti a už je cpali do pytle - to už pár slziček ukáplo. Naštěstí jim pomohli jejich spolužáci, kteří nám zazpívali, zatancovali a zarecitovali, proto se pekelníci smilovali a nakonec nikoho neodnesli. Andělé rozdali sladké odměny a pak už mikulášská nadílka čekala i nás. Kupodivu ani od nás nebyl nikdo odnesen, asi jsme belzebuby o(c)hromili naším pěveckým výkonem...
  • 6.12.2013
Po roce opět chodil Mikuláš s celou svou družinou. Děti se převlékly do kostýmů, setkaly se se svými staršími kolegy a pak už mohly vyrazit za mrňaty do naší školky. Čerti vlétli do třídy jako první a začali si největší zlobivce soukat do pytle. Naštěstí si všichni nakonec vzpomněli na nějakou tu říkanku či písničku, čímž se zachránili. Mikuláš přečetl z knihy hříchů pochvaly i pokárání, andělé děti odměnili sladkostmi a pak už se všichni mohli těšit na nadílku ve třídě.
  • 5.12.2014
Naposledy děkuji za nádherné květiny a dárečky, ale hlavně za tři roky perfektní spolupráce. A pro tento školní rok se loučím. Přeji vám všem krásné léto.
  • duben 2012 až červen 2013
Velký sportovní svátek je tu, v ruském Soči začínají XXII. Olympijské hry.
Abychom se blíže seznámili s olympijskou myšlenkou, uspořádali jsme na toto téma třídní projekt.
Začali jsme již ve starověkém Řecku, zjistili jsme, kdo je na konci 19. století obnovil, proč mají ve znaku pět spojených barevných kruhů, kde všude se zimní olympiády již konaly a kde přesně se konají tentokrát. Na závěr jsme si vyrobili vlastní maskoty, kteří - jak se později ukázalo - našim sportovcům skutečně pomohli!
  • 7.2.2014
1. dubna nás navštívili olympionici!
Ne, není to apríl. Veronika Vítková a Vavřinec Hradilek zavítali na naši školu, aby nám představili nový projekt Českého olympijského výboru, který má za úkol zapojit do sportování co nejvíc dětí z celé ČR, a to bez ohledu na jejich výkony. Protože nejdůležitější přece není vyhrát, ale zúčastnit se...
Dobrou atmosféru udržovaly postavičky ze Čtyřlístku, krátký proslov měl i ministr školství Marcel Chládek. Vybraní žáci si zasoutěžili v člunkovém běhu, sportovci nám ukázali své medaile a na závěr jsme jim mohli položit několik otázek.
  • 1.4.2014
Den po svátku sv. Jiří jsme se vydali na pouť po stopách praotce Čecha.
Ve Ctiněvsi jsme se pokusili najít pozůstatky jeho hrobu, ale bohužel marně.
Po krátkém občerstvení jsme zamířili na horu Říp. V duchu jsme obdivovali našeho předka, který se sem vydrápal i v požehnaném věku. Na vyhlídce jsme rychle pochopili, proč se mu krajina kolem tak zalíbila, že se rozhodl zde usadit. Na vrcholu jsme se naobědvali, prohlédli si rotundu sv. Jiří a pak už pelášili dolů na pouť...
  • 25.4.2014
Do školy jsme si přinesli naše oblíbené plyšáky, které jsme co nejpodrobněji popsali.
Druhý den jsme naše práce prezentovali, všechny sklidily velký úspěch.
  • 5.2.2014

6. června 2011

Webová adresa

Moji fanoušci na Rajčeti (sledují mě)